Achizitie serviciu de verificare a plutelor de salvare
Data licitatiei 06.11.2024
Expirat
13
13
Valoare estimata : 8,045 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8918158
|
Data publicarii :
30.10.2024
|
Tara/Judet:
RO/Constanta |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Achizitie serviciu de verificare a plutelor de salvare
Data limita depunere oferta:
2024-11-06
Coduri CPV:
50246300-4 - Servicii de reparare şi de întreţinere a structurilor plutitoare
|
Textul licitației
iv class="col-sm-12">
Descriere contract:
Achizitie serviciu de verificare a plutelor de salvare
Conditii referitoare la contract:
Achizitie serviciu de verificare a plutelor de salvare conform caiet de sarcini atasat
Conditii de participare:
Achizitie serviciu de verificare a plutelor de salvare conform caiet de sarcini atasat
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Autoritatea contractantă va plăti contravaloarea serviciilor prin cont de trezorerie, in termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii electronice. Conform art. II din Legea 139/2022 pentru aprobarea OUG 120/2021, operatorii economici au obligația, ca în relația cu unitatea noastră să transmită facturi fiscale electronice prin sistemul național RO e-Factura disponibil in Spațiul Privat Virtual (SPV), pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala(www.anaf.ro).