ACHIZITIE SERVICIU DE REPARATIE, VERIFICARE SI MENTENANTA A ECHIPAMENTELIR SPORTIVE – 8 LUNI
Data licitatiei 23.04.2025
au mai rămas 2 zile

7

7
Valoare estimata : 20,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 9516418
|
Data publicarii :
17.04.2025
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
ACHIZITIE SERVICIU DE REPARATIE, VERIFICARE SI MENTENANTA A ECHIPAMENTELIR SPORTIVE – 8 LUNI
Data limita depunere oferta:
2025-04-23
Coduri CPV:
37400000-2 - Articole şi echipament de sport
|
Textul licitației
">
Descriere contract:
UM 01575 BUCUREȘTI INTENȚIONEAZĂ SĂ ACHIZIȚIONEZE SERVICIU DE REPARATIE, VERIFICARE SI MENTENANTA A ECHIPAMENTELIR SPORTIVE – 8 LUNI
, CONFORM CAIET DE SARCINi.
PERSOANĂ DE CONTACT DETALII TEHNICE: Dan Stefan SITESCU: 0720573432.
Conditii referitoare la contract:
Efectuare serviciului se va face la sediul UM01575 Bucuresti, Bl Drumul Taberei, nr 7H, sect 6, conform caiet de sarcini.. Intră în evaluare serviciul care respecta întru totul specificațiile tehnice din punct de vedere tehnic.
- termen de plata: în 30 zile de la emiterea facturii după recepția finală a produsului/serviciului de catre beneficiar (prin ordin de plată)
- produsele/serviciile vor fi însoţite obligatoriu de urmă