Achizitie servicii hoteliere, de restaurant, coffe breack si inchiriere sala de conferinte
Data licitatiei 09.09.2024
Expirat
32
32
Valoare estimata : 39,339 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8696367
|
Data publicarii :
04.09.2024
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Achizitie servicii hoteliere, de restaurant, coffe breack si inchiriere sala de conferinte
Data limita depunere oferta:
2024-09-09
Coduri CPV:
55100000-1 - Servicii hoteliere
70310000-7 - Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile
|
Textul licitației
sm-12">2024-09-09T13:43:42+03:00
Descriere contract:
a) Servicii de cazare in hotel de 4* cu mic dejun inclus, in Bucuresti, cod CPV 55100000-1
- Număr de camere single: 11 buc.
- Check in: 03.10.2024
- Check out: 05.10.2024
- Valoarea estimată: 24.220,18 lei fără TVA, adică 26.400,00 lei cu TVA
b) Servicii de restaurant, cod CPV 55300000-3
- Masa de prânz pentru zile de 03.10.2024 și 04.10.2024, pentru 35 de persoane
- Tip masă: bufet suedez;
- Valoarea estimată: 6.422,02 lei fără TVA, adică 7.000,00 lei cu TVA
c) Servicii de coffe break, cod CPV 55311000-3 pentru 35 persoane/2 zile/2 pauze
- pauza cu durata de 15-30 minute
- Cafea filtru – 150 ml/pers
- Selecție de ceaiuri – 150 ml/pers
- Apa plata / Apa minerala – 250 ml/pers
- Patiserie – 100gr/pers
- Se vor folosi pahare de carton pentru băuturile calde si reci, farfuriuțe carton pentru patiserie.
- Se vor asigura felii de lămâie pentru ceai si zahar alb, zahar brun, miere, lapte pentru cafea.
- Se va asigura personal pentru servire
- Valoarea estimată 4.495,41 lei fără TVA, adică 4.900,00 lei cu TVA
d) Închirierii unei săli de conferințe pentru 2 zile, cod CPV 55120000-7
- capacit