Data licitatiei 12.03.2025

au mai rămas 2 zile

Achizitie servicii de verificare a instalatiei de detectie, semnalizare si alarmare la incendiu
Data licitatiei 12.03.2025
au mai rămas 2 zile
13
13
Valoare estimata : 2,400 RON Tip anunt: Achizitii ID: 9342530 Data publicarii : 07.03.2025 Tara/Judet: RO/Vaslui
Descriere scurta:

Denumire contract: Achizitie servicii de verificare a instalatiei de detectie, semnalizare si alarmare la incendiu Data limita depunere oferta: 2025-03-12

Coduri CPV:

50324100-3 - Servicii de întreţinere a sistemelor

Textul licitației

> Descriere contract: Tribunalul Vaslui cu sediul in Municipiul Vaslui, solicita oferta de pret in vederea achizitionarii de servicii de verificare a instalatiei de detectie, semnalizare si alarmare la incendiu. Procedura de achizitie aplicata este "Achizitia directa prin intermediul SICAP", in baza prevederilor art 7 alin(5) si alin (7) din Legea 98/2016 Conditii referitoare la contract: Conditii de plata: plata serviciilor se va face prin ordin de plata la 30 zile de la data inregistrarii facturii la registratura Tribunalului Vaslui. Prestarea serviciilor se va face la sediul Tribunalului Vaslui str Stefan cel Mare, nr 54 Vaslui Judetul Vaslui Conditii de participare:

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta