Achizitie servicii de verificare a instalatiei de detectie, semnalizare si alarmare la incendiu
Data licitatiei 12.03.2025
au mai rămas 2 zile

13

13
Valoare estimata : 2,400 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 9342530
|
Data publicarii :
07.03.2025
|
Tara/Judet:
RO/Vaslui |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Achizitie servicii de verificare a instalatiei de detectie, semnalizare si alarmare la incendiu
Data limita depunere oferta:
2025-03-12
Coduri CPV:
50324100-3 - Servicii de întreţinere a sistemelor
|
Textul licitației
>
Descriere contract:
Tribunalul Vaslui cu sediul in Municipiul Vaslui, solicita oferta de pret in vederea achizitionarii de servicii de verificare a instalatiei de detectie, semnalizare si alarmare la incendiu. Procedura de achizitie aplicata este "Achizitia directa prin intermediul SICAP", in baza prevederilor art 7 alin(5) si alin (7) din Legea 98/2016
Conditii referitoare la contract:
Conditii de plata: plata serviciilor se va face prin ordin de plata la 30 zile de la data inregistrarii facturii la registratura Tribunalului Vaslui. Prestarea serviciilor se va face la sediul Tribunalului Vaslui str Stefan cel Mare, nr 54 Vaslui Judetul Vaslui
Conditii de participare: