Data licitatiei 18.02.2020

Expirat

Achizitie servicii de verificare a instalatiei de detectie, semnalizare si alarmare la incendiu
Data licitatiei 18.02.2020
Expirat
40
40
Valoare estimata : 1,500 RON Tip anunt: Achizitii ID: 4448426 Data publicarii : 10.02.2020 Tara/Judet: RO/Vaslui
Descriere scurta:

Denumire contract: Achizitie servicii de verificare a instalatiei de detectie, semnalizare si alarmare la incendiu Data limita depunere oferta: 2020-02-19

Coduri CPV:

50324100-3 - Servicii de întreţinere a sistemelor

Textul licitației

Descriere contract: Tribunalul Vaslui cu sediul in Municipiul Vaslui, solicita oferta de pret in vederea achizitionarii de servicii de verificare a instalatiei de detectie, semnalizare si alarmare la incendiu. . Procedura de achizitie aplicata este \"Achizitia directa prin intermediul SICAP\", in baza prevederilor art 7 alin(5) din Legea 98/2016 si art 43 alin (2) HG 395/2016 . Perioada pentru care se va incheia contract este de la 01.03.2020 pana la 31.12.2020 Conditii referitoare la contract: Conditii de plata: plata serviciilor se va face prin ordin de plata la 45 zile de la data inregistrarii facturii la registratura Tribunalului Vaslui. Conditii de participare: Perioada de valabilitate a ofertei este de minim 30 zile. Oferta semnata si stampilata se va trimite la adresa de email: claudiu.colpos@just.ro si se va publica si in SICAP. Oferta este compusa din oferta financiara si tehnica(descrierea serviciului) Criterii de atribuire:

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta