Achizitie servicii de traducere autorizata
Data licitatiei 03.04.2017
Expirat
62
62
Valoare estimata : 1 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2271354
|
Data publicarii :
28.03.2017
|
Tara/Judet:
RO/Timis |
Descriere scurta:
Autoritatea contractanta, intentioneaza, in temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, sa achizitioneze direct, servicii de traducere autorizata cod CPV 79530000-8 urmand a se incheia un contract de servicii de traducere autorizata, pe perioada 01.05.2017-31.12.2017, cu posibilitate de prelungire pana la data de 30.04.2018 . Achizitia se va face prin cumparare directa a serviciilor de traducere din Catalogul electronic de bunuri, servicii si lucrari disponibil pe SEAP. In aceste conditii, autoritatea contractanta, invita operatorii economici interesati sa posteze in acest catalog electronic, oferta de pret si principalele caracteristici tehnice in conformitate cu caietul de sarcini, pana cel tarziu la data de 04.04.2017.
Coduri CPV:
79530000-8 - Servicii de traducere
|
Textul licitației
atea contractanta, invita operatorii economici interesati sa posteze in acest catalog electronic, oferta de pret si principalele caracteristici tehnice in conformitate cu caietul de sarcini, pana cel tarziu la data de 04.04.2017.
Valoarea estimata fara TVA: 1.00 RON
Conditii contract: Operatorii economici interesati sa oferteze vor putea accesa si descarca de pe site-ul Casei Judetene de Pensii Timis : http :// www.pensiitimis.ro/Achizitii publice/2017/ Achizitie servicii de traducere autorizata: anuntul publicitar si caietul de sarcini. Ofertantul va elabora propunerea tehnico-financiara detaliata astfel incat aceasta sa respecte, cerintele inserate in caietul de sarcini. Se va mentiona daca ofertantul este platitor de TVA. Oferta de pret se va pastra ferma pe toata durata derularii contractului, pretul unitar ofertat, neputand fi modificat. Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina valabila oferta este 60 zile. Contravaloarea prestarii serviciilor de traducere se va factura lunar. Plata facturii se face in lei, prin O.P. in termen de 30 zile de la data primirii facturii, intr-un cont de trezorerie, indicat de furnizor. Nu se accepta oferte alternative.
Conditii participare: Ofertantii au obligatia de a posta in catalogul electronic disponibil in SEAP, oferta de pret si principalele caracteristici teh