Achizitie servicii de reparatie ascensor
Data licitatiei 21.02.2023
Expirat
16
16
Valoare estimata : 15,500 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 6696472
|
Data publicarii :
20.02.2023
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Achizitie servicii de reparatie ascensor
Data limita depunere oferta:
2023-02-21
Coduri CPV:
50750000-7 - Servicii de întreţinere a ascensoarelor
|
Textul licitației
m-12\">2023-02-21T23:30:00+02:00
Descriere contract:
Achizitie servicii de reparatie ascensor tip Koppel, 2000kg/26 persoane, 6 statii care constau in: 1. Roata frictie troliu; 2 Cabluri tractiune; 3. Cama mobila cabina; 4. Ulei troliu. Termen de executie: maxim 15 zile lucratoare de la data primirii comenzii; Garantie de minim 12 luni de la data punerii in functiune.
Conditii referitoare la contract:
-
Conditii de participare:
Operatorii economici interesati pot transmite oferta de pret lei fara TVA/BUC prin una din urmatoarele modalitati: e-mail achizitii.gerota@mai.gov.ro, spital.gerota@mai.gov.ro, fax: 021/252.26.92 sau registratura unitatii noastre. De asemenea, operatorii economici trebuie sa precizeze faptul ca sunt indeplinite in totalitate cerintele unitatii noastre precum si asumarea de catre ofertant a tuturor cerintelor/obligatiilor prevazute in anuntul publicitar. Prin “ASUMARE”, nu se intelege simpla declaratie cu privire la respectarea cerintelor, ci prezentarea informatiilor tehnice