Achizitie Servicii de intretinere ventiloconvectoare
Data licitatiei 19.07.2017
Expirat
2
2
Valoare estimata : 7,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2477745
|
Data publicarii :
17.07.2017
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze Servicii de intretinere ce vor consta in 4 (patru) revizii anuale a unui numar de 72 bucati ventiloconvectoare . Serviciile de intretinere ventiloconvectoare constau in: verificarea etanseitatii circuitelor de apa; verificarea functionarii componentelor ventiloconvectoarelor; verificarea, curatarea filtelor de aer si inlocuirea acestora , dupa caz; verificarea gradului de colmatare a bateriilor de racire/incalzire si curatarea lor, dupa caz; verificarea functionarii robinetului cu 3 cai; verificarea functionarii controllerului electronic (cu termostat) de perete; Interventiile la deranjamente (deplasare sediu client, constatare, eventuale reglaje) vor fi gratuite pe toata durata contractului si se vor efectua in termen de maxim 48 de ore de la solicitarea autoritatii contractante. Materialele consumate si componentele inlocuite la service si reparatii se vor plati separate de valoarea contractului.
Coduri CPV:
50730000-1 - Servicii de reparare şi de întreţinere a grupurilor de refrigerare
|
Textul licitației
e a bateriilor de racire/incalzire si curatarea lor, dupa caz; verificarea functionarii robinetului cu 3 cai; verificarea functionarii controllerului electronic (cu termostat) de perete; Interventiile la deranjamente (deplasare sediu client, constatare, eventuale reglaje) vor fi gratuite pe toata durata contractului si se vor efectua in termen de maxim 48 de ore de la solicitarea autoritatii contractante. Materialele consumate si componentele inlocuite la service si reparatii se vor plati separate de valoarea contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 7000.00 RON
Conditii contract: Achizitia se va finaliza prin incheierea unui contract de prestari servicii, pe o perioada de 12 luni.Facturile vor fi emise lunar, in primele 5 zile ale fiecarei luni pe toata durata derularii contractului.Facturile lunare vor fi valoric egale, la care se vor adauga eventualele costuri pentru materialele consumate si componentele inlocuite la service si reparatii. Confirmarea serviciilor de intretinere si/sau interventiile la deranjamente se va face printr-un proces verbal intocmit de prestator si aprobat de catre autoritatea contractanta. Prima revizie se va desfasura in termen de maxim 10 zile lucratoare de la intrarea in vigoare a contractului. Plata facturilor se va efectua prin ordin de plata in cont de Trezorerie, in maximum 30 zile de la