Data licitatiei 18.11.2024

au mai rămas 4 zile

Achizitie publica privind serviciul de Verificare / Încarcare stingatoare de incendiu
Data licitatiei 18.11.2024
au mai rămas 4 zile
4
4
Valoare estimata : 1,217 RON Tip anunt: Achizitii ID: 8967109 Data publicarii : 13.11.2024 Tara/Judet: RO/Bacau
Descriere scurta:

Denumire contract: Achizitie publica privind serviciul de Verificare / Încarcare stingatoare de incendiu Data limita depunere oferta: 2024-11-18

Coduri CPV:

50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor

Textul licitației

:00 Descriere contract: În baza Ordinului nr.138/2015 privind aprobarea Normelor tehnice privind utilizarea, verificarea, reîncarcarea stingatoarelor de incendiu -Verificare/încărcare stingătoare tip G5- 3 buc - valoare estimata= 78.00 lei fara TVA. Verificare/încărcare stingătoare tip P3- 1 buc - valoare estimata= 19 lei fara TVA. Verificare/încărcare stingătoare tip P6 - 70 buc - valoare estimata=1120,00 lei fara TVA; Conditii referitoare la contract: Achiziția se va finaliza prin comandă fermă Prestarea serviciilor la sediul S.N.P.A.P. Tg. Ocna, in zilele lucratoare de luni pana vineri, in intervalul orar 08.00 - 15.00. TERMEN MAXIM prestare 06.12.2024. Conditii de plată: plata se va efectua cu OP in contul de Trezorerie, în termen de maxim 30 de zile de la recepția produselor în baza facturii fiscale emise de către furnizor. Conform OUG 120 / 2021 furnizorul are obligația de a emite facturile electronice și să le transmită prin sistemul național privind factura electronică RO e-Factura.Dacă la finalizarea serviciilor se constanta ca aceastea nu corespund specificatiilor/cerin

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta