Achizitie plasa de umbrire
Data licitatiei 22.08.2024
Expirat
17
17
Valoare estimata : 1,500 - 1,836 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8634271
|
Data publicarii :
19.08.2024
|
Tara/Judet:
RO/Constanta |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Achizitie plasa de umbrire
Data limita depunere oferta:
2024-08-22
Coduri CPV:
39561200-4 - Ţesături din plasă
|
Textul licitației
sm-12">
Achizitie plasa de umbrire conform specificatiilor tehnice atasate = 6 role.
Conditii referitoare la contract:
Plata contravalorii produselor furnizate se face, prin virament bancar, în baza facturii, emisă de către contractant, în termen de 30 (treizeci) de zile – in functie de data livrarii - de la data semnării, fără obiecțiuni, a procesului-verbal de recepție, în contul furnizorului, deschis la Trezoreria statului. Nu se fac plăți în avans sau parțiale.
Produsele vor fi livrate la sediul autorității contractante (Unitatea Militară 01837 Mihail Kogalniceanu, Str. Tudor Vladimirescu, Mihail Kogalniceanu), prin grija și cheltuiala furnizorului. Produsele vor fi însoțite obligatoriu de factura fiscală și de avizul de însoțire a mărfii, de certificatul de garanție al produselor, respectiv de declarația de conformitate.
Produsele care, în urma recepției, sunt constatate ca fiind necorespunzătoare vor fi remediate în termen de 72 de ore de către furnizor cu produse corespunzătoare, fără cheltuieli suplimentare din partea beneficiarului.
Termen de livrare la sediul beneficiarului în maxim 5 zile lucrătoare de la finalizarea comenzii în SEAP. Produsele care nu sunt livrate în termenu