Achizitie echipamente IT
Data licitatiei 12.12.2011
Expirat
19
19
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 62712
|
Data publicarii :
27.11.2011
|
Tara/Judet:
Maramures |
Descriere scurta:
Achizitie echipamente IT 1 Lot A: Statii notebook 28 buc, Switch wireless 4 buc, LotB Statii notebook 7 buc, Unitate de stocare a datelor 1 buc, Multifunctionala laser color 1 buc, Videoproiector 1 buc, Ecran proiectie 1 buc. Surse de finantare: Fondul Social European si fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum si din fonduri proprii.
Coduri CPV:
30213100-6 - Computere portabile
|
Textul licitației
si fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007 -2013, precum si din fonduri proprii.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic.
Achizitorul invita pe toti ofertantii interesati sa-l cbntacteze pentru informatii suplimentare legate de contractul de achizitie de bunuri.
Termenul final de depunere a ofertei este de: 13.12.2011, ora 15:00.
Date de contact achizitor (punct de lucru) Municipiul Baia Mare, str. luliu Maniu nr. 38, cod postal 43013-1, Judet Maramures, tel/fax: 0040.262.218.114, e-mail: office@euroformare.ro, site: www.euroformare.ro, persoana de contact Sereghi Alexandru.
SC INSERV CONSULTING SRL, in calitate de achizitor, asigura toate partite interesate de respectarea principiilor §i regulilor aplicabile procedurilor de atribuire a contractor de achizitie (conform Tratatului privind instituirea Comunitatii Europene, cu modificarile si completarile ulterioare, OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si Instructiunii nr. 26 / 31.08.2010), referitoare la:
-nediscriminarea si tratamentul egal;
-recunoasterea reciproca;
-transparent;
-proportionalitatea;
-eficienja utilizarii fondurilor publice;
-asumarea raspunderii;
-evitarea conflictului de interese;
-neretroactivitatea contractului