Data licitatiei 18.02.2017

Expirat

Achizitie de piese si consumabile ptr. calculatoare
Data licitatiei 18.02.2017
Expirat
1
1
Valoare estimata : 4,300 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2198511 Data publicarii : 15.02.2017 Tara/Judet: RO/Sibiu
Descriere scurta:

Achizitia urmatoarelor piese si consumabile ptr. calculatoare:-Placa baza Gigabyte Soket 1150-1 buc; -Placa baza Gigabyte Soket 1151-1 buc; -Procesor Intel G3260 Soket 1150, 3,3 Ghz- 1 buc; -Procesor Intel G3260 Soket 1151, 3,3 Ghz- 1 buc; -Kit tastatura+mouse- 1 buc; -HDD intern Seagate WID 7200 rpm 500 Gb- 1 buc; -HDD intern Seagate WID 7200 rpm 1 Tb- 1 buc; -Cartus original HP 9730 - 1 buc; -Cartus original HP 49 - 1 buc; -Cartus original HP 505 - 1 buc; -Cartus original HP 255 - 1 buc; -Cartus original Q 2612 - 1 buc; -Cartus original HP 278 - 1 buc; -Cartus original HP 285 - 1 buc; -Hartie A3 Tractor 80 g (cutie 2000 buc) - 1 buc.

Coduri CPV:

30000000-9 - Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software

Textul licitației

tus original Q 2612 - 1 buc; -Cartus original HP 278 - 1 buc; -Cartus original HP 285 - 1 buc; -Hartie A3 Tractor 80 g (cutie 2000 buc) - 1 buc. Valoarea estimata fara TVA: 4300.00-4800.00 RON Conditii contract: Bunurile materiale sa fie originale, noi, sigilate. Garantie solicitata - minim 3 ani Nu se accepta produse resigilate sau reconditionate Bunurile materiale vor fi livrate in maxim 3 zile fara costuri suplimentare la sediul autoritatii contractante si vor fi insotite de documente legale care sa ateste provenienta si calitatea acestora. Bunurile vor fi livrate intr-un termen de maxim 3 zile de la data acceptarii comenzii. Plata se va face in lei, in termen de maxim 30 zile (dupa data de 24 a luni, in limita creditelor bugetare deschise) de la receptia de catre autoritatea contractanta a bunurilor livrate, prin virament, in contul furnizorului deschis la trezoreria statului, avand la baza factura fiscala emisa de furnizor si documentele intocmite de autoritatea contractanta din care sa rezulte receptia marfii. Conditii participare: - Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut. Termen limita primire oferte: 19.02.2017 Informatii suplimentare: Ofertele se pot trimite pentru toate produsele sau doar partial la sediul unitatii prin fax la nr. 0269.235170 sau pe adresa de email achizitii1473@yahoo.com PANA PE

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta