Achizitie de lucrari pentru Proiectul „Alimentare cu apa si statie de tratare comuna Vultureni in localitatile Vultureni si Soimeni, jud.Cluj”
Data licitatiei 08.10.2012
Expirat
28
28
Valoare estimata : 3,209,790 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 136508
|
Data publicarii :
20.09.2012
|
Tara/Judet:
Cluj |
Descriere scurta:
Pentru executia lucrarilor se vor lua in considerare urmatoarele aspecte/cheltuieli 1. Amenajarea pentru protectia mediului 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 3. Constructii si instalatii 4. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 5. Montaj utilaje tehnologice 6. Organizare de santier 7. Pregatirea personalului de exploatare 8. Probe tehnologice si teste
Coduri CPV:
45232150-8 - Lucrări pentru conducte de alimentare cu apă
|
Textul licitației
reni nr.73, judetul Cluj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de lucrari pentru Proiectul „Alimentare cu apa si statie de tratare comuna Vultureni in localitatile Vultureni si Soimeni, jud.Cluj”
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru executia lucrarilor se vor lua in considerare urmatoarele aspecte/cheltuieli 1. Amenajarea pentru protectia mediului 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 3. Constructii si instalatii 4. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 5. Montaj utilaje tehnologice 6. Organizare de santier 7. Pregatirea personalului de exploatare 8. Probe tehnologice si teste
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3,209,790 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.