Achizitie accesorii birou
Data licitatiei 11.11.2019
Expirat
34
34
Valoare estimata : 1,500 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 4242486
|
Data publicarii :
06.11.2019
|
Tara/Judet:
RO/Neamt |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Achizitie accesorii birou
Data limita depunere oferta:
2019-11-12
Coduri CPV:
30192000-1 - Accesorii de birou
|
Textul licitației
Descriere contract:
Sursa de finanţare : bugetul de stat
Limba de redactare a ofertei: LIMBA ROMANA
Se solicită oferte de la operatorii economici care pot să furnizeze produsele din caietul de sarcini. Pretul ofertat include toate taxele si spezele inclusiv transportul la destinatie.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este”preţul cel mai scăzut”/total valoare oferta, cu condiţia respectării specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini.
Conditii de livrare : la sediul Tribunalului Neamt din Piatra Neamt, Bdul Decebal nr. 5, unde se va face recepţia calitativă si cantitativă.
Termen de livrare este de 3 zile de la primirea comenzii.
Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a stabili numărul exact de produse ce vor fi comandate.
Condiţii de plată. Plata se face cu ordin de plată în termen de maxim 60 de zile de la data recepție, in cont deschis la trezorerie.
Oferta tehnica si financiara va cuprinde cerinţele solicitate in caietul de sarcini.
Oferta se poate transmite prin fax la nr. 0233/232363, sau la adresa de e-mail catalina.craciun@just.ro,şi va conţine propunerea financiară propunerea tehnică certificatul constatator, în copie, eliberat de Oficiul Registru