Achizitia în sistem centralizat de articole de birotica, produse de papetarie si furnituri de birou B2
Data licitatiei 29.05.2024
Expirat
11
11
Valoare atribuita : 1,045 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 8323897
|
Data publicarii :
11.10.2024
|
Tara/Judet:
RO/Timis |
Descriere scurta:
Achizitia în sistem centralizat de articole de birotica, produse de papetarie si furnituri de birou B2
Coduri CPV:
30192700-8 - Papetărie
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
II.1.2) Cod CPV principal:
Papetarie (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul
contractului: Furnizare
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectivul Acordului-Cadru centralizat este de a asigura, în numele si pentru Utilizatorii acordului-cadru, produsele de papetarie si birotica, descrise conform cerintelor mentionate în Caietul de sarcini, precum si livrarea acestora la adresele indicate de catre fiecare Utilizator, conform nevoilor acestora si în limita bugetului alocat cu aceasta destinatie.
Utilizatori = beneficiari ai acordului-cadru centralizat mentionati în Anexa 2 la Caietul de sarcini care vor încheia contractele subsecvente în baza acordului-cadru centralizat si a anexelor acestuia încheiat de UCA în numele si pentru acestia.
Cantitătile minime și maxime ale întregului acord-cadru, respectiv cantitătile minime și maxime ale contractelor subsecvente - sunt menționate in Anaxa 1 la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata a celui mai mare Contract Subsecvent este: 150.000,00 LEI, fara TVA si se raporteaza la o perioada cuprinsa intre 1 luna si 6 luni.
Valoarea maxima estimata a achizitiei reprezinta valoarea maxima totala a Acordului Cadru centralizat care rezulta din aceasta procedura pentru întreaga sa durata.
Valoarea minima estimata a achizitiei reprezinta valoarea min