Achizitia de servicii de proiectare si inginerie pentru intocmirea proiectului tehnic si a detaliilor de executie, documentatiile tehnice necesare pentru obtinerea avizelor/acordurilor/autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului si Lucr
Data licitatiei 12.10.2021
Expirat
88
88
Valoare estimata : 11,295,731 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 5607557
|
Data publicarii :
24.09.2021
|
Tara/Judet:
RO/Suceava |
Descriere scurta:
Achizitia de servicii de proiectare si inginerie pentru intocmirea proiectului tehnic si a detaliilor de executie, documentatiile tehnice necesare pentru obtinerea avizelor/acordurilor/autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului si Lucrari de constructii pentru proiectul ”REABILITARE, EXTINDERE ȘI MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL FĂLTICENI”, cod SMIS 126788.
Coduri CPV:
45310000-3 - Lucrări de instalaţii electrice
|
Textul licitației
obtinerea avizelor/acordurilor/autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului si Lucrari de constructii pentru proiectul ”REABILITARE, EXTINDERE ȘI MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL FĂLTICENI”, cod SMIS 126788. Numar de
referinta:5432522_2021_PAAPD1308024
II.1.2) Cod CPV principal: 45310000-3 Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului: Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta: Valoarea estimata totala a contractului este de 11.295.731 lei fara tva, din care: proiect tehnic si detalii de executie 450.000 lei fara tva; documentatii tehnice pentru avize si acorduri 15.000 lei fara tva; asistenta tehnica din partea proiectantului 20.000 lei fara tva; cheltuieli pentru investitia de baza 10.609.231 lei fara tva; active necorporale 200.000 lei fara tva; lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 1.500 lei fara tva. Solicitarile de clarificari se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Secţiunea ”Întrebări”din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar răspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP atat la Sectiunea \"Doc si Clarificari\" cat si fiecarui operator economic care a solicitat clarificari, din cadrul invitatiei de participare. A