Data licitatiei 26.09.2017

Expirat

Achizitia de servicii de asistenta si consultanta informatica si servicii de intretinere/reparare a echipamentelor informatice pe o perioada de 3 luni (01.10.2017-31.12.2017)
Data licitatiei 26.09.2017
Expirat
1
1
Valoare estimata : 12,240 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2607124 Data publicarii : 21.09.2017 Tara/Judet: RO/Sibiu
Descriere scurta:

Se vor achizitiona servicii de asistenta si consultanta informatica pentru utilizarea sistemelor informatice si aplicatiilor specifice AJPIS si servicii de intretinere si reparatie pentru perifericele si calculatoarele din dotarea AJPIS. Serviciile de asistenta presupun si un specialist de permanenta, de luni pana vineri in intervalul de timp oficial de lucru, stabilit de AJPIS Sibiu pentru angajatii sai (luni - joi 08:00-16:30, vineri 08:00-14:00)

Coduri CPV:

72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică

Textul licitației

00-16:30, vineri 08:00-14:00) Valoarea estimata fara TVA: 12240.00 RON Conditii contract: Contractul se va incheia pe o perioada de 3 luni. Conditii participare: Ofertele se vor transmite pana in data de 27.09.2017 ora 16.00 pe adresa de e-mail. ajpis.sibiu@mmanpis.ro. Serviciile vor fi achizitionate din SEAP, oferta va fi insotita de dovada postarii in SEAP a serviciilor ofertate. Criterii adjudecare: Oferta cea mai avantajoasa pentru autoritatea contractanta. Termen limita primire oferte: 27.09.2017 Informatii suplimentare: Informatii suplimentare se pot obtine de la AJPIS Sibiu e-mail: ajpis.sibiu@mmanpis.ro. Persoana de contact Ihora Ana tel 0269/243522, e-mail ihora.ana@mmanpis.ro Avand in vedere ca nu este vorba de o procedura de achizitie nu se vor transmite comunicari ofertantilor cu privire la oferta care va face obiectul achizitiei.

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta