Achizitia de materiale de curatenie necesare Serviciului Public de asistenta sociala Constanta, defalcate pe loturi;
Data licitatiei 02.05.2018
Expirat
18
18
Valoare estimata : 438,423 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 3032580
|
Data publicarii :
18.04.2018
|
Tara/Judet:
RO/Constanta |
Descriere scurta:
Contractul ce urmeaza a fi atribuit are ca obiect achizitia de materiale de curatenie defalcate pe loturi necesare asigurarii conditiilor igienico sanitare in toate unitatile operationale din subordinea SPAS Constanta astfel: Lot 1 - Cod CPV - 39831240-0 - Materiale de curatenie de uz general; Lot 2 - Cod CPV -39831200-8 - Produse profesionale pentru masini de spalat rufe ; Lot 3 - Cod CPV -39831000-6 - Produse profesionale pentru masina de spalat vase; Autoritatea contractanta va atribui initial un contract de furnizare cu o durata de 9 luni cu finalizare la data de 31 decembrie 2018. Autoritatea contractanta intentioneaza sa prelungeasca durata contractului cu 4 luni, cu respectarea conditiilor inpuse de prevederile art. 165 din HG 395/2016. Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea cantitatilor de produse este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a contractului initial de furnizare s-a determinat lundu-se in calcul modificarile cantitative ce pot surveni pe perioada derularii contractului, ca urmare a prelungirii duratei contractelor de furnizare incheiate pentru fiecare lot in parte cu 4 luni. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Optiuni: conform art. 165 din HG 395/2016
Coduri CPV:
39831000-6 - Preparate de spălare
39831200-8 - Detergenţi
39831240-0 - Produse de curăţenie
|
Textul licitației
stanta, defalcate pe loturi;
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul ce urmeaza a fi atribuit are ca obiect achizitia de materiale de curatenie defalcate pe loturi necesare asigurarii conditiilor igienico sanitare in toate unitatile operationale din subordinea SPAS Constanta astfel: Lot 1 - Cod CPV - 39831240-0 - Materiale de curatenie de uz general; Lot 2 - Cod CPV -39831200-8 - Produse profesionale pentru masini de spalat rufe ; Lot 3 - Cod CPV -39831000-6 - Produse profesionale pentru masina de spalat vase; Autoritatea contractanta va atribui initial un contract de furnizare cu o durata de 9 luni cu finalizare la data de 31 decembrie 2018. Autoritatea contractanta intentioneaza sa prelungeasca durata contractului cu 4 luni, cu respectarea conditiilor inpuse de prevederile art. 165 din HG 395/2016. Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea cantitatilor de produse este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a contractului initial de furnizare s-a determinat lundu-se in calcul modificarile cantitative ce pot surveni pe perioada derularii contractului, ca urmare a prelungirii duratei contractelor de furnizare incheiate pentru fiecare l