Achizitia de echipament de protectie a muncii
Data licitatiei 08.05.2017
Expirat
14
14
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2313648
|
Data publicarii :
19.04.2017
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Achizitia de echipament de protectie a muncii
Coduri CPV:
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
|
Textul licitației
ractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitia de echipament de protectie a muncii
II.1.6) CPV: 18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 448,610 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Nu se solicita garantie de aprticipare
Garantie de buna executie Cuantumul instrumentului de garantare de buna executie este 10% din valoarea contractului subsecvent fara tva, valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului. De regula, garantia de buna executie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prevederile art. 36 alin. (