Achiziţionarea de articole de birou pentru perioada 2024 -2026
Data licitatiei 06.09.2024
Expirat
8
8
Valoare atribuita : 0 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 8708602
|
Data publicarii :
06.09.2024
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Achiziţionarea de articole de birou pentru perioada 2024 -2026
Coduri CPV:
39263000-3 - Articole de birou
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
le
SECTIUNEA II: Obiect
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achiziţionarea de articole de birou pentru perioada 2024 -2026
II.1.2) Cod CPV principal:
Articole de birou (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul
contractului: Furnizare
II.1.4) Descriere succinta:
Având în vedere activitatea specifică desfășurată de personalul MDLPA este necesară achiziționarea de articole de birou pentru perioada 2024-2026. În vederea asigurării condițiilor optime pentru desfășurarea activității specifice a direcțiilor ministerului de către personal este necesară achiziționarea de articole de birou, prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 24 de luni, cu reluarea competiției, cu maxim 3 operatori economici.
Procedura de achiziție publică se va finaliza prin încheierea unui acord-cadru de furnizare produse, cu o durata de 24 de luni, cu urmatoarele caracteristici, dupa cum urmează:
- Valoarea minimă estimată a acordului-cadru este de 219.083,18 lei fără TVA, respectiv 260.708,98 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole;
- Valoarea maximă estimată a acordului-cadru este de 866.626,50 lei fără TVA, respectiv 1.031.285,54 lei cu TVA, pentru un total de 62 de articole;
- Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent