Data licitatiei 03.04.2024

Expirat

Achiziție servicii de verificare, reîncărcare și reparare a stingătoarelor de incendiu
Data licitatiei 03.04.2024
Expirat
62
62
Valoare estimata : 1,400 RON Tip anunt: Achizitii ID: 8113680 Data publicarii : 02.04.2024 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Denumire contract: Achiziție servicii de verificare, reîncărcare și reparare a stingătoarelor de incendiu Data limita depunere oferta: 2024-04-03

Coduri CPV:

50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor

Textul licitației

0+03:00 Descriere contract: Achiziție servicii de verificare, reîncărcare și reparare a stingătoarelor de incendiu, în conformitate cu caietul de sarcini atașat. Tipul stingătorului 1. Stingător cu pulbere – P6 - 8 buc; 2. Stingător cu spumă mecanică-SM6 - 29 buc; 3. Stingător cu CO2- Tip G2 - 19 buc. Conditii referitoare la contract: Plata se va face cu OP după receptia serviciilor in cont de trezorerie (va rugam sa specificati contul de trezorerie), se va folosi sistemul national privind factura electronica RO e-Factura. Conditii de participare: Oferta transmisa va fi semnata de catre reprezentantul legal al societatii sau imputernicitul acesteia si va contine urmatoarele informații: datele de identificare ale ofertantului (denumirea, numele și funcția reprezentantului legal, adresa sediu, telefon, e-mail, cod identificare fiscală, nr. de înregistrare la Registrul Comerțului, cont deschis la Trezoreria Statului). Prețul ofertat, exprimat in lei fara TVA si in lei cu TVA. Achiziția propriu

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta