Achiziție servicii de verificare, reîncărcare și reparare a stingătoarelor de incendiu
Data licitatiei 03.04.2024
Expirat
62
62
Valoare estimata : 1,400 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8113680
|
Data publicarii :
02.04.2024
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Achiziție servicii de verificare, reîncărcare și reparare a stingătoarelor de incendiu
Data limita depunere oferta:
2024-04-03
Coduri CPV:
50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor
|
Textul licitației
0+03:00
Descriere contract:
Achiziție servicii de verificare, reîncărcare și reparare a stingătoarelor de incendiu, în conformitate cu caietul de sarcini atașat.
Tipul stingătorului
1. Stingător cu pulbere – P6 - 8 buc;
2. Stingător cu spumă mecanică-SM6 - 29 buc;
3. Stingător cu CO2- Tip G2 - 19 buc.
Conditii referitoare la contract:
Plata se va face cu OP după receptia serviciilor in cont de trezorerie (va rugam sa specificati contul de trezorerie), se va folosi sistemul national privind factura electronica RO e-Factura.
Conditii de participare:
Oferta transmisa va fi semnata de catre reprezentantul legal al societatii sau imputernicitul acesteia si va contine urmatoarele informații: datele de identificare ale ofertantului (denumirea, numele și funcția reprezentantului legal, adresa sediu, telefon, e-mail, cod identificare fiscală, nr. de înregistrare la Registrul Comerțului, cont deschis la Trezoreria Statului). Prețul ofertat, exprimat in lei fara TVA si in lei cu TVA. Achiziția propriu