Achiziţie servicii de verificare şi reîncărcare stingătoare
Data licitatiei 12.11.2024
Expirat
10
10
Valoare estimata : 1,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8949838
|
Data publicarii :
08.11.2024
|
Tara/Judet:
RO/Bacau |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Achiziţie servicii de verificare şi reîncărcare stingătoare
Data limita depunere oferta:
2024-11-12
Coduri CPV:
50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor
|
Textul licitației
lass="col-sm-12">
Serviciul de verificare şi reîncărcare stingătoare, înlocuirea materialelor/substanţelor vechi cu substanţe noi, din cadrul Tribunalului Bacău şi instanţelor judecătoreşti arondate acestuia, cod CPV 50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor.
Se solicită oferte de la operatori economici care pot să furnizeze serviciile solicitate mai sus, conform solicitării de ofertă anexată.
Conditii referitoare la contract:
Se organizează achiziţia, exclusiv prin Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (SEAP).
Procedura se finalizează prin: Contract de achiziţie publică.
Valoarea totală estimată: 1.000,00 lei fără TVA.
Durata contractului: 8 zile de la data semnării contractului de ambele părţi.
Serviciile de verificare, reîncărcare şi reparare stingătoare se vor efectua de către operatori economici autorizaţi P.S.I., în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
Preţul ofertei va fi exprimat în lei, fără TVA, pe fiecare categorie de stingătoare şi va include contravaloarea materialelor (substanţelor) ce vor fi înlocuite din interiorul stingătoarelor precum şi manopera de schimbare/înlocuire a acestora, respect