Data licitatiei 12.11.2024

au mai rămas 5 zile

Achiziţie servicii de verificare şi reîncărcare stingătoare
Data licitatiei 12.11.2024
au mai rămas 5 zile
2
2
Valoare estimata : 1,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 8949838 Data publicarii : 08.11.2024 Tara/Judet: RO/Bacau
Descriere scurta:

Denumire contract: Achiziţie servicii de verificare şi reîncărcare stingătoare Data limita depunere oferta: 2024-11-12

Coduri CPV:

50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor

Textul licitației

lass="col-sm-12"> Serviciul de verificare şi reîncărcare stingătoare, înlocuirea materialelor/substanţelor vechi cu substanţe noi, din cadrul Tribunalului Bacău şi instanţelor judecătoreşti arondate acestuia, cod CPV 50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor. Se solicită oferte de la operatori economici care pot să furnizeze serviciile solicitate mai sus, conform solicitării de ofertă anexată. Conditii referitoare la contract: Se organizează achiziţia, exclusiv prin Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (SEAP). Procedura se finalizează prin: Contract de achiziţie publică. Valoarea totală estimată: 1.000,00 lei fără TVA. Durata contractului: 8 zile de la data semnării contractului de ambele părţi. Serviciile de verificare, reîncărcare şi reparare stingătoare se vor efectua de către operatori economici autorizaţi P.S.I., în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Preţul ofertei va fi exprimat în lei, fără TVA, pe fiecare categorie de stingătoare şi va include contravaloarea materialelor (substanţelor) ce vor fi înlocuite din interiorul stingătoarelor precum şi manopera de schimbare/înlocuire a acestora, respect

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta