ACHIZIȚIE SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENT
Data licitatiei 08.11.2022
Expirat
![](/images/ic_remove_red_eye_24px.svg)
72
![](/images/ic_remove_red_eye_24px.svg)
72
Valoare estimata : 15,500 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 6491524
|
Data publicarii :
07.11.2022
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
ACHIZIȚIE SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENT
Coduri CPV:
39222000-4 - Articole de catering
55100000-1 - Servicii hoteliere
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
79540000-1 - Servicii de interpretariat
79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii
79952000-2 - Servicii pentru evenimente
|
Textul licitației
ervicii de catering pentru un număr estimativ de 20 de persoane:
Coffe break
Cafea, lapte, ceai, pahare de sticlă/cești, zahăr alb/brun, miere;
Apă plată și minerală (între 0,30 – 0,50 l/persoană);
Sucuri naturale și carbogazoase (între 0,30 – 0,50 l/persoană);
Patiserie dulce și sărată (min. 100 g/persoană).
Mese pentru servit mâncarea, veselă (ceramică/porțelan), tacâmuri (inox), pahare/cești/căni (ceramică, porțelan sau sticlă).
Prânz tip cocktail
Masa de prânz tip bufet suedez care să conțină următoarele: bufet rece cu 2 tipuri de fel principal (dintre care o opțiune trebuie să fie vegetariană) și 2 tipuri de desert (dintre care o opțiune să fie cu ciocolată);
Cafea, lapte, ceai, pahare de sticlă/cești, zahăr alb/brun, miere;
Apă plată și minerală (între 0,30 – 0,50 l/persoană);
Sucuri naturale și carbogazoase (între