„Achiziţie hârtie A4 și A3 pentru imprimante, copiatoare și role hârtie plotter”
Data licitatiei 26.11.2024
Expirat
1
1
Valoare atribuita : 0 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 9015375
|
Data publicarii :
26.11.2024
|
Tara/Judet:
RO/Dolj |
Descriere scurta:
„Achiziţie hârtie A4 și A3 pentru imprimante, copiatoare și role hârtie plotter”
Coduri CPV:
30197643-5 - Hârtie pentru fotocopiatoare
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul
contractului: Furnizare
II.1.4) Descriere succinta:
Pentru buna desfășurare a activității în cadrul Primăriei Municipiului Craiova, autoritatea contractantă intenționează să încheie un acord cadru pentru „Achiziție hârtie A4, A3 pentru imprimante, copiatoare și role hârtie plotter”, conform cerințelor caietului de sarcini nr. 329448/18.09.2024.
Cantităţile minime şi maxime estimate pe durata Acordului-cadru, precum şi pentru fiecare contract subsecvent, sunt conform cerințelor caietului de sarcini.
Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile și condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitarile de clarificări/informații suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Le