Achiziție echipamente IT, Achiziție active necorporale – software ETAPA 1
Data licitatiei 04.11.2021
Expirat
59
59
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 5694565
|
Data publicarii :
28.10.2021
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Achiziție echipamente IT, Achiziție active necorporale – software ETAPA 1
Coduri CPV:
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
30213100-6 - Computere portabile
48210000-3 - Pachete software pentru reţele
48220000-6 - Pachete software pentru internet şi intranet
48310000-4 - Pachete software pentru creare de documente
48330000-0 - Pachete software de planificare şi productivitate
48480000-6 - Pachete software pentru vânzări, marketing şi informaţii de afaceri
48620000-0 - Sisteme de operare
|
Textul licitației
5 inchi, Monitor 34 inchi, Tastatură, Mouse, Adaptor – 2 buc., Achiziție active necorporale – software: Aplicație de dezvoltare soft – 7 licențe, Aplicație de testare automată soft – 7 lic., Aplicație de project management –1 lic. destinate implementării proiectului. Acesta trebuie să respecte cerintele minimale solicitate prin specificațiile tehnice, in termenul ofertat si in conformitate cu obligatiile asumate prin contract, propunerea tehnica si oferta financiara. Furnizarea echipamentelor, ce fac obiectul prezentei proceduri, se va face la la punctul de lucru din Municipiul Cluj-Napoca, Strada FABRICII, Nr. 105, biroul nr. 38, Etaj 3, Judet Cluj conform termenelor de livrare stabilite, începând de la semnarea contractului de furnizare. Durata contractului este de maxim 6 luni de la semnarea acestuia. Valoarea estimată a contractului 475.200,00 lei fără TVA. Oferta se va depune la punctul de lucru al achizitorului din Municipiul Cluj-Napoca, Strada FABRICII, Nr. 105, biroul nr. 38, Etaj 3, Judet Cluj. Termenul limita de depunere a ofertelor 04.11.2021 ora 12:00. Contact: Victor Folfa, Functie: Manager de proiect, e-Mail: office@dood.ro, Tel/Fax: +40 743 074 115