Achiziție echipamente birou
Data licitatiei 21.10.2021
Expirat
19
19
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 5656711
|
Data publicarii :
14.10.2021
|
Tara/Judet:
RO/Arad |
Descriere scurta:
Achiziție echipamente birou
Coduri CPV:
30000000-9 - Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software
|
Textul licitației
2- 2 buc- 7,729.42 lei+TVA 7. Laptop tip 1- 12,184.87 lei+TVA 8. Laptop tip 2- 2 buc- 10,571.42 lei+TVA 9. Sistem Desktop PC- 2 buc- 7,210.06 lei+TVA 10. Multifunctionala laser- 12,500.00 lei+TVA - Procedura de atribuire a achiziției este lotizată și defalcată pe loturi separate de produse și/sau servicii Da Nu Ofertele se depun separat pentru loturi de produse și/sau servicii care fac obiectul achiziției Da Nu Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Detalii despre evaluarea ofertelor: Clarificări care pot fi solicitate în etapa de evaluare a ofertelor de preț: - Neconcordanțe în informațiile furnizate