Achiziția unui pachet compus din licențe pentru aplicații informatice și din construcția unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activitățile instituției publice precum și relația cu cetățenii, denumit generic „Funcționarul public virtual .
Data licitatiei 31.05.2024
Expirat
59
59
Valoare estimata : 442,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8280164
|
Data publicarii :
20.05.2024
|
Tara/Judet:
RO/Tulcea |
Descriere scurta:
Achiziția unui pachet compus din licențe pentru aplicații informatice și din construcția unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activitățile instituției publice precum și relația cu cetățenii, denumit generic „Funcționarul public virtual .
Coduri CPV:
48219300-9 - Pachete software de administrare
72267100-0 - Întreţinerea resurselor logice de tehnologie a informaţiei
72267200-1 - Repararea resurselor logice de tehnologie a informaţiei
72413000-8 - Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web)
|
Textul licitației
2/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
48219300-9 Pachete software de administrare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectivul general la care contribuie prezenta achiziție este asigurarea infrastructurii TIC, respectiv creșterea calității și transparenței procesului administrativ la nivelul comunei, prin continuarea implementării de măsuri de simplificare a procedurilor administrative și reducere a birocrației pentru cetățeni, atât din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât și front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competențelor partajate ale administrației publice locale. Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor/prestarea serviciilor îl reprezintă: Implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetățeni, în corespondență cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluții aplicative noi și integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetățenilor și asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de comună din domeniile de interes. Se