ACHIZIȚIA SERVICIILOR ÎN SISTEM CLICK PENTRU COMPLETELE DE EMITERE A PAȘAPOARTELOR TEMPORARE (CONSUMABILE, PIESE DE SCHIMB, ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII)
Data licitatiei 10.01.2025
Expirat
2
2
Valoare atribuita : 882,900 RON
|
Tip anunt:
Atribuiri
|
ID: 9145477
|
Data publicarii :
10.01.2025
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
ACHIZIȚIA SERVICIILOR ÎN SISTEM CLICK PENTRU COMPLETELE DE EMITERE A PAȘAPOARTELOR TEMPORARE (CONSUMABILE, PIESE DE SCHIMB, ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII)
Coduri CPV:
79800000-2 - Servicii tipografice şi servicii conexe
|
Câștigătorii Licitației
Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.
Textul licitației
ARE (CONSUMABILE, PIESE DE SCHIMB, ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII)
II.1.2) Cod CPV principal:
Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului
Tipul
contractului: Servicii
II.1.4) Descriere succinta:
Acordul cadru are ca obiect achizitia serviciilor în sistem click pentru completele de emitere a pașapoartelor temporare (consumabile, piese de schimb, întreținere și reparații).
Se va incheia un acord cadru, valabil 4 ani începând cu data de 25.03.2024, iar implementarea acestuia va consta în prestarea serviciilor, precum şi în plata acestora.
Calendarul estimativ de încheiere al contractelor subsecvente este următorul:
- Contract subsecvent nr. 1 - 25.03.2024 - 31.12.2024
- Contract subsecvent nr. 2 - 01.01.2025 - 31.12.2025
- Contract subsecvent nr. 3 - 01.01.2026 - 31.12.2026
- Contract subsecvent nr. 4 - 01.01.2027 - 31.12.2027
- Contract subsecvent nr. 5 - 01.01.2028 - 24.03.2028
Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 1.100.000,00 lei, exclusiv T.V.A.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de dat