Data licitatiei 18.02.2025

au mai rămas 48 zile

Achiziția de echipamente IT cadrul proiectului „Digitalizarea activitații Spitalului Județean de Urgență Târgoviște”
Data licitatiei 18.02.2025
au mai rămas 48 zile
7
7
Valoare estimata : 613,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 9124588 Data publicarii : 30.12.2024 Tara/Judet: RO/Dambovita
Descriere scurta:

Achiziția de echipamente IT cadrul proiectului „Digitalizarea activitații Spitalului Județean de Urgență Târgoviște”

Coduri CPV:

30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
30213100-6 - Computere portabile
30213300-8 - Computer de birou
30232000-4 - Echipament periferic
30232110-8 - Imprimante laser
33195100-4 - Monitoare
48624000-8 - Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale (PC)

Textul licitației

entare pot fi obtinute la: - Comunicarea electronica necesita utlizarea de instrumente si de dispozitive care nu sunt disponibile in mod general. Accesul direct nerestrictionat si complet la aceste instrumente si dispozitive este gratuit, la: - Informatii suplimentare pot fi obtinute de la: adresa mentionata mai sus Ofertele, candidaturile sau cererile de participare trebuie depuse la: adresa mentionata mai sus I.4) Tipul autoritatii contractante: Autoritate regionala sau locala I.5) Activitate principala: Servicii publice generale SECTIUNEA II: OBIECT II.1) Obiectul achizitiei II.1.1) Titlu: Achiziția de echipamente IT cadrul proiectului „Digitalizarea activitații Spitalului Județean de Urgență Târgoviște” Numar de referinta:4280205_2024_PAAPD1523352 II.1.2) Cod CPV principal: 30200000-1 Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului: Furnizare / Cumparare II.1.4) Descriere succinta: Achiziția de echipamente IT în cadrul proiectului „Digitalizarea activitații Spitalului Județean de Urgență Târgoviște” în condițiile și cantitățile prevăzute în cadrul Caietului de sarcini, parte a documentației

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta