Data licitatiei 08.09.2016

Expirat

“ Servicii de medicina muncii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 1 ?i din Direc?ia Publica de Eviden?a a Persoanelor ?i Stare Civila Sector 1”.
Data licitatiei 08.09.2016
Expirat
10
10
Valoare estimata : 1,921,184 RON Tip anunt: Achizitii ID: 1894340 Data publicarii : 25.08.2016 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Acordul-cadru are drept scop achizitia de Servicii de medicina muncii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 1 ?i din Direc?ia Publica de Eviden?a a Persoanelor ?i Stare Civila Sector 1.

Coduri CPV:

85147000-1 - Servicii de medicina muncii

Textul licitației

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: “ Servicii de medicina muncii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 1 ?i din Direc?ia Publica de Eviden?a a Persoanelor ?i Stare Civila Sector 1”. II.1.2) Tip contract: Servicii II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru II.1.4) Informatii acord-cadru Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48 Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant II.1.5) Obiectul contractului: Acordul-cadru are drept scop achizitia de Servicii de medicina muncii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 1 ?i din Direc?ia Publica de Eviden?a a Persoanelor ?i Stare Civila Sector 1. II.1.6) CPV: 85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 1,921,184.16 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta