ACORD CADRU PENTRU FURNIZARE FURNITURI DE BIROU
Data licitatiei 27.02.2017
Expirat
3
3
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2193449
|
Data publicarii :
13.02.2017
|
Tara/Judet:
RO/Timis |
Descriere scurta:
ACORD CADRU PENTRU FURNIZARE FURNITURI DE BIROU
Coduri CPV:
30192113-6 - Cartuşe de cerneală
|
Textul licitației
uire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului:
Contractele subsecvente ce se doresc a fi atribuite in baza acordului cadru ce face obiectul prezentei proceduri vizeaza achizitia de furnituri de birou (cartuse tonere diverse tipuri, hartie fotocopiator, accesorii de birou) necesare activitatii curente a Casei Judetene de Pensii , pentru anul 2017 si trimestrul I 2018 , identificate in Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165,408 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare este de 500 lei .Conform art.36 din H.G nr.395/2016 : (1) Garantia de participare se va constitui, prin virament bancar sau pr