Data licitatiei 26.10.2014

Expirat

„ Achizitie dotari – Modernizare camin cultural in comuna Priboieni, judetul Arges „
Data licitatiei 26.10.2014
Expirat
1
1
Valoare estimata : 221,884 RON Tip anunt: Achizitii ID: 911829 Data publicarii : 15.10.2014 Tara/Judet: RO/Arges
Descriere scurta:

Detaliu invitatie Tip legislatie: OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta: COMUNA PRIBOIENI (Primaria Priboieni Arges) Numar invitatie: 366037 / 15.10.2014 Denumire contract: „ Achizitie dotari – Modernizare camin cultural in comuna Priboieni, judetul Arges „ Stare procedura: In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1) DESCRIERE I.1.1) Sediul social COMUNA PRIBOIENI (Primaria Priboieni Arges) Cod fiscal: 4654768, Adresa: Priboieni judetul Arges, Priboieni, Telefon: 0248-656001, Fax: 0248-656001 , Email: primariacomuneipriboieni@yahoo.com I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Priboieni judetul Arges, Priboieni, Romania, cod postal: 117600, telefon:+40 248656001, fax:+40 248656004, persoana de contact:Sorin Lupu-Primar I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Priboieni -Sala de sedinte a Consiliului Local al Comunei Priboieni, Comuna Priboieni,judetul Arges I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: „ Achizitie dotari – Modernizare camin cultural in comuna Priboieni, judetul Arges „ II.1.2) Tip contract: Furnizare II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: „ Achizitie dotari – Modernizare camin cultural in comuna Priboieni,judetul Arges „ - Contractul presupune furnizarea de echipamente de sonorizare,mobilier,costume populare,instrumente muzicale conform specificatiilor din caietul de sarcini. Valoarea totala estimata conform devizului general al proiectului este de 221.884 lei fara TVA II.1.6) CPV: 32000000-3 - Echipament de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Da II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 221,884 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare pe fiecare lot : Lot I – 1.900 lei; LOT II –900 lei; LOT III-1300 lei; LOT IV – 250 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare:cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei,respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Formele de constituire care vor fi acceptate sunt cele stabilite potrivit prevederilor art. 86 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare dupa cum urmeaza: 1)Virament bancar in contul autoritatii contractante –Comuna Priboieni –cod fiscal 4654768-cod IBAN RO39TREZ0515006XXX000365 deschis la Trezpreria Topoloveni sau 2)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Indiferent de forma de constituire a garantiei de participare, dovada constituirii se prezinta in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul,forma si avand perioada de valabilitate solicitata vor fi respinse. In cazul in care operatorul economic constituie garantia de participare in alta moneda,echivalenta leu/alta valuta ce se va lua in considerare se va face la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelor cu 5 zile.Ofertantii care vor constitui garantia de participare avand in vedere prevederile Legii 346/2004 privind stimularea IMM, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa formularul nr. 3 Declaratie IMM. Garantie de buna executie Ofertantul declarant castigator va trebui sa prezinte Autoritatii contractante garantia de buna executie in original.Cuantumul garantiei de buna executie:10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricând pe parcursul îndeplinirii contractului în limita prejudiciului creat,în cazul în care contractantul nu îsi îndeplineste obligatiile asumate prin contract. III.2) CONDITII DE PARTICIPARE III.2.1) Criterii de calificare Criterii de calificare Denumire Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – prezentare Formular nr.4, in original; In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna(asociere),fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul;Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul 2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare –prezentare Formular nr.5; In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere) fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura conform prevederilor art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 3)Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor – original/copie legalizata sau copie conformata cu originalul.Se va prezenta de catre ofertant/ofertant asociat;In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG nr.925/2006 4)Certificat de atestare fiscala emis de autoritatea publica locala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor – original/copie legalizata sau copie conformata cu originalul.Se va prezenta de catre ofertant/ofertant asociat;In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG nr.925/2006 5)Certificat de participare cu oferta independenta,conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010,privind punerea în aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- prezentare Formular nr.6 6)Declaratiei privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese) - prezentare Formular nr.7; Aceasta declaratie se va completa si prezenta de ofertant/ fiecare membru al asocierii in cazul unei oferte comune / tertul sustinator/ subcontractant,dupa caz. 7)Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea,derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt : Lupu Sorin – Primar , Pavel Gheorghe Danut vice-primar, Duinea Ion – consilier local, Closcan Emilian– consilier local,Radulescu Mihaela Tatiana– consilier local ,Toma Nicolae– consilier local,Boboc Constantin– consilier local,Zapucioiu Ion– consilier local,Stanciu Gabriel Napolion– consilier local,Vînocea Dumitru– consilier local,Catrina Constantin– consilier local,Ducu Nistor– consilier local,Mihaila Ion– consilier local,Panescu Nicolae– consilier local,Florescu Laura – secretar comuna,membru in comisia de evaluare , Iliescu lilieana – membru comisie de evaluare ,Marin Ionela-membru comisie de evaluare Nota: - ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local,vor fi respinse cu exceptia cazului in care operatorii prezinta inlesniri la plata,de genul esalonarilor sau compensarilor,aprobate de organele competente in domeniu. - persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine sau in care este stabilit (certificate,caziere sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor,taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. - toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vo prezenta in original -Celelalte documente soliciate in cadrul prezentei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” .Persoanele juridice straine vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” si insotite de traducere autorizata in limba romana. Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care trebuie sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionariatului, reprezentanti legali, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul pentru partea de contract pe care o realizeaza.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta :documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional,din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice straine de a furniza produsele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit,în conformitate cu tara de origine/tara în care operatorul economic este stabilit - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Nota : - Persoanele juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducere autorizata in limba romana. - În etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul în original/copie legalizata Capacitatea economica si financiara Descriere: Cerinta 1: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(2011,2012,2013) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, sa fie cel putin egala cu : LOT I : 190.000 lei. LOT II: 90.000 lei. LOT III: 137.000 lei. LOT IV: 25.000 lei. Se va prezenta Fisa de informatii generale.In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei,se vor prezenta documente relevante din care va rezulta cifra de afaceri (in domeniul de activitate aferent obiectului contractului) a ofertantului din ultimii 3 ani (2011,2012,2013) precum: bilanturi contabile depuse si inregistrate la organele competente sau alte documente edificatoare - in copie ,,conform cu originalul’’. Persoanele juridice straine vor prezenta, în copie însotita de traducere certificata în limba româna, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice îndeplinirea cerintei obligatorii privind cifra deafaceri. În masura în care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii în care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta însotite de traducerea autorizata a acestora in limba româna.Pentru echivalenta se va avea în vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pt fiecare din cei trei ani luati în considerare.. Nota: a) In cazul unei asocieri, cifra de afaceri va fi indeplinita prin cumularea cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor asocierii. b) In cazul ofertantilor din categoria IMM (facând dovada în acest sens prin prezentarea documentelor prevazute în Legea nr.346/2004) cifra medie de afaceri se considera îndeplinita în proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei îndeplineste conditia.,Informatii privind tertul sustinator – daca este cazul.În conformitate cu prevederile art. 186 alin.(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , în cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana,atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , prin care acesta sa confirme faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date Capacitatea tehnica si/sau profesionala Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani,continând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.,Cerinta 2: a) Se solicita ca din lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani-raportati la data limita de depunere a ofertelor, sa rezulte livrari de produse similare celor care constituie obiectul prezentei achizitii -aferent Lotului I -a livrat produse similare in valoare totala de minim 95.000 Lei in baza a unul - maxim 2 contracte ; -aferent Lotului II - a livrat produse similare in valoare totala de minim 45.000 Lei in baza a unul - maxim 2 contracte ; -aferent Lotului III - a livrat produse similare in valoare totala de minim 68.000 Lei in baza a unul - maxim 2 contracte ; -aferent Lotului IV - a livrat produse similare in valoare totala de minim 12.000 Lei in baza a unul - maxim 2 contracte ; b) Se va atasa completat Formular nr.10 - „Experienta similara”pentru fiecare contract care este luat in calcul –fisa de prezentare; c) Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa reiasa informatii referitoare la: • Denumirea contractului;• Beneficiarul;• Perioada de furnizare;• Valoarea produselor furnizate;• Tipul produselor furnizate;•Calitatea furnizarii de produse efectuate.Aceste certificate/documente se vor prezenta in copie lizibila “conform cu originalul”.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat lei, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare din cei trei ani luati in considerare.,Informatii privind asocierea,Informatii privind tertul sustinator – daca este cazul.În conformitate cu prevederile art. 190 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, în cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , prin care acesta sa confirme faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Ofertantii au obligatia de a prezenta: -certificat care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii pentru activitati ce fac obiectul contractului din seria ISO 9001 sau certificate echivalente , sau -Probe sau dovezi (documente prezentate in copie lizibila semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1) Procedura IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline IV.2) Criterii de atribuire IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic Factori de evaluare Denumire Punctaj maxim Pretul ofertei 70 Descriere: Componenta financiara Garantie pentru produsele livrate 30 Descriere: propunere tehnica IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu IV.3) Informatii administrative IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: - IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.10.2014 09:30 IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.10.2014 10:00 IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1) Mod de finantare VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 14:12

Coduri CPV:

18130000-9 - Îmbrăcăminte specială de lucru
32000000-3 - Echipament de radio, televiziune, comunicaţii, telecomunicaţii şi articole conexe
32342410-9 - Echipament de sonorizare
37310000-4 - Instrumente muzicale
39100000-3 - Mobilier

Textul licitației

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: „ Achizitie dotari – Modernizare camin cultural in comuna Priboieni, judetul Arges „ II.1.2) Tip contract: Furnizare II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: „ Achizitie dotari – Modernizare camin cultural in comuna Priboieni,judetul Arges „ - Contractul presupune furnizarea de echipamente de sonorizare,mobilier,costume populare,instrumente muzicale conform specificatiilor din caietul de sarcini. Valoarea totala estimata conform devizului general al proiectului este de 221.884 lei fara TVA II.1.6) CPV: 32000000-3 - Echipament de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Da II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului c

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta